
Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.
Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.
„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.
Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.
Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.
Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.
Suzuki Clean Ocean 6 w Marinie Lubczyna
Teoretycznie za śmieci płacimy wszyscy, co jednak nie zmienia faktu, że odpady wciąż w Polsce nie trafiają dokąd powinny, a więc na wysypiska.
Dowiedz się więcejSuzuki S-Cross Hybrid z wyjątkowym rabatem – do końca czerwca nowa hybryda z salonu tańsza nawet o 27 tysięcy złotych!
Do 30 czerwca obowiązuje właśnie ogłoszona wyprzedażowa oferta na samochody S-Cross Hybrid (AGS) – fabrycznie nowe auta (bez przebiegu) marki z Hamamatsu dostępne są od 103 900 zł, a więc są tańsze nawet o 27 tysięcy złotych!
Dowiedz się więcejMasz motocykl Suzuki? Zaczynamy „Bezpieczne wakacje 2025”!
Drugiego czerwca w motocyklowych ASO Suzuki w Polsce rozpoczyna się tegoroczna edycja akcji serwisowej, którą doskonale znają właściciele pojazdów marki z Hamamatsu.
Dowiedz się więcejLato w Suzuki 2025
Jak co roku nadchodzi czas kolejnej tzw. wakacyjnej akcji „Lato w Suzuki 2025”.
Dowiedz się więcej